کار ما به عنوان بازاریاب در فضای یک ماه به شدت متحول شده است. امروز ما سپاسگزاریم که از دوست خوبمان رند استقبال کنیم تا در مورد موضوعی که اخیراً در ذهن ما بوده است صحبت کنیم: چگونه کارهای خود را بطور همدلی و مؤثر از طریق یکی از سخت ترین آزمایشات در حافظه مدرن انجام دهیم.

 

امیدواریم که در دفتر خانه خود یک صندلی دنج ، یک لیوان قهوه داغ از آشپزخانه خود Keurig و گربه خود را در دامان خود داشته باشید ، وقتی که برای قسمت آخر این هفته جمعه Whiteboard به ما ملحق شوید.

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر کلیک کنید

 

رونویسی فیلم

هووی ، مردمی من رند فیشکین ، بنیانگذار موز و بنیانگذار اسپاركتورو هستم. و من امروز با یک نسخه ویژه جمعه Whiteboard در اینجا هستم.

 

فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای صحبت در مورد بازاریابی در دوره های نامشخص است مانند ما در آن زندگی می کنیم. ما آشکارا یک بحران جهانی داریم. خیلی جدی است اما بیشتر شما جمعه Whiteboard را تماشا می کنید. بدانید که در موز ، درست است ، آنها در تلاشند تا کمک کنند. آنها می خواهند از طریق این بحران به مردم کمک کنند. و این یعنی انجام بازاریابی. و فکر نمی کنم اکنون زمان مناسبی برای متوقف کردن فعالیتهای بازاریابی باشد. در حقیقت ، من فکر می کنم وقت آن رسیده که احتمالاً خراب شویم و کار سختی انجام دهیم.

 

بنابراین اجازه دهید در مورد آنچه اتفاق می افتد صحبت کنیم. و سپس من می توانم برخی از تاکتیک ها را بیان کنم که امیدوارم برای شما و تیم های شما ، مشتری های شما ، کارفرمایان ، هر کس در سازمان های شما مفید باشد ، همانطور که ما با هم می گذرانیم.

 

دنیای کسب و کار پیامدهای گسترده ای را تجربه می کند

اول از همه ، ما در این چرخه تلاش برای جلوگیری از مرگ و میر عظیم قرار داریم ، که کاملاً کار درستی است. اما به همین دلیل ، من فکر می کنم بسیاری از ما در دنیای تجارت ، در دنیای بازاریابی ، به خصوص در صنایع خاص دچار درد می شویم. در بعضی از صنایع بدیهی است که تقاضا در حال افزایش است ، می دانید که دلایل مرتبط با کوروی ویروس بسیار زیاد است. و در موارد دیگر ، تقاضا کم می شود. به این دلیل است که ما این نوع عدم توانایی بیرون رفتن را داریم.

ما نمی توانیم به کافه ها ، رستوران ها ، فیلم ها و کوچه های بولینگ برویم و تمام کارهایی را که می خواهیم انجام دهیم انجام می دهیم. بنابراین ما برای انجام این کار نیازی به لباس های فانتزی نداریم و نیازی به مدل مو نداریم - این احتمالاً آخرین جمعه وایت برد است که می خواهم قبل از نیاز به برش ضبط کنم. و تمام این هزینه ها ، درست ، که هزینه های مصرف کننده نیز بر هزینه های تجارت به کسب و کار نیز تأثیر می گذارد.

 

هزینه کمتر → کاهش هزینه → سرمایه گذاری کمتر / اخراج → محیط ترس .

این امر منجر به کاهش هزینه توسط مشاغل می شود زیرا آنها می دانند تقاضای زیادی وجود ندارد. طبق آخرین آمار دولت فدرال ، این امر منجر به کاهش سرمایه گذاری و اخراج اوقات بیشتر از آنجایی که در ایالات متحده شاهد بودیم ، است که تقریباً 10 میلیون کارگر در آن بیکار هستند. درست است که این محیط ترس را ایجاد می کند. هیچ یک از ما با چنین چیزی روبرو نشده است. این بسیار بزرگتر و بدتر از آن است ، حداقل این سنبله از آن نسبت به رکود بزرگ سال 2008 است. و ، البته ، همه این موارد باعث کاهش هزینه در صفحه می شود.

 

با این حال ، آنچه که در مورد این لحظه جالب است این است که یک لحظه فشرده شده است. درست. این ترس طولانی مدت از آنچه اتفاق خواهد افتاد نیست. من فکر می کنم نگرانی هایی در مورد اینکه آیا رکود اقتصادی مدت زمان طولانی برای بهبودی داشته باشد وجود دارد. اما می دانیم که سرانجام ، حدوداً بین 3 تا ماه از زمان دیگر ، هزینه ها از سر گرفته می شود و این حالت عادی جدید وجود خواهد داشت. من اکنون به عنوان زمانی فکر می کنم که بازاریابی نیاز به تغییر لحن و نگرش دارد.

 

کسب و کارها باید از سه طریق لحن و نگرش خود را تغییر دهند. و این چیزی است که من می خواهم از طریق آن صحبت کنم.

 

سه نکته مهم

1. برید با پوست سر ، نه با اره برقی

اول اینکه ، به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید و اگر یک آژانس هستید ، اگر یک مشاور هستید ، مشتری های شما تقریباً مطمئناً می گویند "سلام ، از کجا می توانیم به عقب برگردیم و هنوز بازده سرمایه گذاری را بدست آوریم؟" و من فکر می کنم یکی از نکات مهم برش نخوردن با اره برقی است. درست. نه اینکه بخواهیم به او بگوییم "اوه ، بیایید فقط به تمام هزینه های تبلیغ و تبلیغ در گوگل و فیس بوک ما نگاه کنیم و آن را کاملاً قطع کنیم." یا "بیایید به همه سرمایه گذاری های بازاریابی در محتوای خود بپردازیم و آنها را کاملاً رها کنیم." احتمالاً این راه درستی نیست.


وبسایت مرکزی مین 2 گراف ، ,های ,یک ,کنم ,هزینه ,  ,است که ,فکر می ,می کنم ,در مورد ,که درمنبع

چرا آژانس‌های گردشگری به رپورتاژ آگهی نیاز دارند؟

شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع پمپ

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه-

قالیشویی در زمانی نه چندان دور کنار

اتوبار و باربری تهران 22881821 – حمل بار و اثاثیه منزل در تهران

هنگام سفر به مشهد به این نکات توجه بیشتری داشته باشید

مشخصات

آخرین جستجو ها

نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی |دیزل ژنراتور پراماک | ژنراتور استمفورد | موتور دیزل ولو تابستون دانلود آهنگ جدید DumpsTime فروشگاه لوازم یدکی بیمه گر روانشناسی Seo آندرویدیفا | دانلود نرم افزار و بازی آندروید