ایجاد محتوا هم اکنون می تواند بسیار دشوار باشد. اگر شما مثل من هستید ، چند هفته گذشته را در حال حرکت کردن بین یک رویکرد کار و ساعتهای خیره شدن به فضا سپری کرده اید. در اینجا چگونه می توان به آن احساسات بسیار واقعی ضربه زد و آنها را به محتوای تأثیرگذارتر منتقل کرد.

 

همدلی چیست و نیست

ما معمولاً همدلی را با همدلی اشتباه می گیریم. همدلی درک و شاید احساس بدی برای مبارزاتی است که ممکن است کسی در آن تجربه کند. همدلی به معنای درک احساسات و افکار شخص از دیدگاه آنها است. همدلی وقتی احساس شفقت ، غم و اندوه و ترحم نسبت به آنچه شخص دیگر می گذرد می شود. همدلی در مورد قرار دادن خود در کفش های آنهاست.

در این پست ، من بر همدلی شناختی متمرکز شده ام ، که این توانایی درک چگونگی تفکر یا احساس شخص دیگر است. همدلی شناختی با کمک به ما در انتقال اطلاعات به روشی که با شخص دیگر طنین انداز باشد ارتباط برقرار می کند.

 

احساسات ، چه کسی نیاز دارد؟

من همیشه با چگونگی کنار آمدن احساساتم تلاش کرده ام. در بیشتر زندگی ، فکر می کردم که نیاز دارم تا احساس خود را تحت پوشش قرار دهم ، به خصوص در محل کار. به یاد می آورم روزهای سختی را که گوگل به دلیل دلایل بیرون آمدن از رختخواب ، و وقتی که به میز کارم رسیدم ، دلم می خواهد احساساتم را در خانه رها کنم و فقط روی کار تمرکز کنم. بعضی اوقات ، دفتر احساس فرار می کند. اما معمولاً تظاهر به ناامیدی کار دشوار و غیرممکن نبود. وقتی این استراتژی عقب می ماند ، احساسات ما بر ما غلبه می کند. من آمده ام تا این واقعیت را بپذیرم که احساسات همان چیزی هستند که مرا کامل و انسانی می سازند.

 

اتفاقات زیادی رخ می دهد ، و همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم

در حال حاضر ایجاد محتوای بازاریابی بسیار دشوار است زیرا فقط اتفاقاتی در این زمینه رخ می دهد - نه تنها در ذهن شما بلکه در ذهن خوانندگان شما. به جای اینکه از چالش عاطفی کنونی دور شوید ، آن را در آغوش بگیرید تا کار خود را تغییر دهید و از روند تولید محتوا لذت بیشتری کسب کنید.

 

افراد به دنبال اطلاعات هستند و بسته به صنعت شما ، ممکن است چندین فرصت محتوا برای شما وجود داشته باشد تا بتوانید آن را حفر کنید. یا شاید شما در صنعتی هستید که به طور معمول کار خود را انجام می دهد (غیر رسمی) ، و شما باید مطابق همیشه ، خبرنامه های ایمیل یا محتوای وبلاگ خود را ایجاد کنید.

 

این که آیا شما قطعات صنعتی را برای مبهم کردن بخش هایی از ماشین آلات یا آبگوشت های خانگی بفروشید ، فضای همدلی در محتوای شما وجود دارد به عنوان مثال ، آیا شما در حال ایجاد یک پست وبلاگ در مورد نحوه کار از خانه هستید؟ در مورد والدینی که هرگز مجبور نیستند حین برقراری تماس های کنفرانسی مجبور به حل و فصل خانه شوند ، به فرزندان خود آموزش دهند. آیا در مورد تهدیدهای سایبری و وم محافظت از سیستم عامل می نویسید؟ به این فکر کنید که خطر حمله سایبری آخرین چیزی است که تیم فناوری اطلاعات پراکنده در حال حاضر می خواهد با آن مقابله کند.

نه ، شما نمی کنید در حقیقت ، تظاهر کردن می تواند به عنوان بی تاب باشد. شما لازم نیست همان تجارب یا شرایطی را تجربه کنید که خواننده شما انجام دهد. درعوض ، فقط سعی کنید دیدگاه آنها را درک کنید.

 

ببینید آیا می توانید تفاوت بین این پیام ها را بگویید:

 

"سرت رو بالا بگیر! این کار سختی است ، اما من اطمینان دارم که بهتر خواهد شد. "

 

"من می دانم هم اکنون همه چیز تاریک به نظر می رسد ، اما شما از این طریق عبور خواهید کرد."

 

در حالی که هیچ مشکلی با جمله اول در مثال بالا وجود ندارد ، جمله دوم به عنوان دلسوزتر و دلسوز تر جلوه می کند.

 

خوب انجام شد ، همدلی می تواند درک چالش ها ، ناامیدی ها ، ترس ها ، اضطرابها یا نگرانی هایی که خوانندگان شما ممکن است تجربه کنند ، آسانتر کند.


وبسایت مرکزی مین 2 گراف ، ,همدلی ,  ,کار ,کند ,احساسات ,خود را ,می کند ,در مورد ,را در ,در حالمنبع

چرا آژانس‌های گردشگری به رپورتاژ آگهی نیاز دارند؟

شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع پمپ

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه-

قالیشویی در زمانی نه چندان دور کنار

اتوبار و باربری تهران 22881821 – حمل بار و اثاثیه منزل در تهران

هنگام سفر به مشهد به این نکات توجه بیشتری داشته باشید

مشخصات

آخرین جستجو ها

سلطان نصیر eliseitcbl1 daily رسول چراغی فروشگاه اینترنتی کرد موزیک دانلود رایگان فیلم خرید وب مانی با قیمت مناسب خرید ترازو پند ارزان حماسی،انقلابی،رهبری آموزش ترامپولین