این یک زمان استرس زا برای گفتن کمترین است. همه چیز توسط COVID-19 به نوعی تحت تأثیر قرار گرفته است ، از جمله کار ما.

 

هنگامی که ما به این نتیجه رسیدیم که چقدر خوشبختانه در دیجیتال کار می کنیم ، زمان آن رسیده است تا ارزیابی کنیم که آیا استراتژی فعلی محتوای ما نیاز به هرگونه تنظیم بر اساس رویدادهای جاری دارد یا خیر.

 

بسیاری از بازاریابان در حال یافتن خود هستند:

 

مایل به نوشتن در مورد موضوعی است

نیاز به افزودن مطالب بیشتر به تقویمهای آنها

در از دست دادن چگونگی مشارکت در زمانی مانند این

بنابراین ، من ساعت ها با استفاده از Ubersuggest ، وقت خود را صرف کفش آمریکایی های مختلف کردم. من کلمات کلیدی متنوعی را آزمایش کردم تا ببینم کدام یک از آنها در جریان شیوع COVID-19 روند نشان داده اند و ممکن است توجه بازاریابان محتوا را جلب کند.

 

نتایج زیر برای عبارت "Coronavirus" آمده است ، بنابراین برای کلمات کلیدی دیگری که شناسایی شده ام ، در ماه های ژانویه ، فوریه و مارس به دنبال یک سنبله قابل توجه بودم تا مطمئن شوم که مطابق با آنها مطابقت داشته باشند.

یافته های من ایده های موضوعی بالقوه را برای چندین صنایع اصلی نشان می دهد. ببینید که آیا الهام بخشی از محتوای با کیفیت بالا که می توانید در ماه های آینده ایجاد کنید فراهم می کند.

 

مسافرت رفتن

من با یکی از صنایعی که به سختی تحت تأثیر این همهگیر قرار گرفته است شروع می کنم: سفر. این مسئله بسیار دشوار بود زیرا هر روز بیشتر مردم به طور واضح تصمیم به رانندگی ، پیاده روی یا دوچرخه سواری می گیرند و دیگر به سفرهای هوایی یا حمل و نقل عمومی متکی نیستند زیرا مسافرت و کار لغو می شود. با این حال ، من چند فرصت کلیدی را مشخص کردم.

 

بیمه سفر

در حالی که در ماه های تابستان افزایش داشت ، علاقه به موضوع بیمه مسافرتی دوباره بالا گرفت. شاید کسانی که مجبور به مسافرت هستند ، بخواهند مطمئن شوند که در صورت مریض بودن ، تحت پوشش خود قرار گرفته اند یا شاید کسانی که سفر را لغو کرده اند ، می خواهند ببینند که بیمه آنها چه چیزی را پوشش می دهد.

 

در هر صورت ، افراد به دنبال اطلاعاتی در مورد بیمه مسافرتی و چگونگی کمک به آنها هستند.

سفر باران

به نظر می رسد سفر با قطار در طبقه مبهمی قرار می گیرد که مردم از آن می پرسند. من اینجا نیستم که بگویم امنیت آن بی خطر است یا خیر (زیرا بدیهی است حوزه تخصص من نیست). همانطور که همه ما شنیده ایم ، بهتر است به هیچ وجه سفر نکنید ، اما شاید برند شما بتواند در این زمینه شفافیت ارائه دهد و گزینه های دیگری را ارائه دهد.


وبسایت مرکزی مین 2 گراف ، ,  ,های ,سفر ,بیمه ,دهد ,covid 19 ,در ماه ,قرار گرفته ,ماه های ,که آیامنبع

چرا آژانس‌های گردشگری به رپورتاژ آگهی نیاز دارند؟

شرکت پایا گسترش خورشید تابان نماینده فروش انواع پمپ

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه

جایگاه ایران در تولید و انتشار دانش | از ترجمه تا توسعه-

قالیشویی در زمانی نه چندان دور کنار

اتوبار و باربری تهران 22881821 – حمل بار و اثاثیه منزل در تهران

هنگام سفر به مشهد به این نکات توجه بیشتری داشته باشید

مشخصات

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی ابزارِ قالبــه هــ ـا خرید انلاین قطعات لودر ولوو فروش آنلاین پارکت لمینت ارزان تدریس خصوصی سواد آموزی و معلم خصوصی سواد آموزی سایت گویا کتاب مدیریت پروژه های ساختمانی انواع لاستیک پیرلی ارزان وبماني دانلود فیلم ترکی